Akademi Gramelin

Akademi Gramelin menawarkan latihan berbentuk Masterclass kepada semua yang ingin mempelajari secara lebih mendalam mengenai SEO (Search Engine Optimization). Masterclass ini dikendalikan sendiri oleh Dr. Azwan Yusoff yang merupakan pakar dalam SEO dan digital marketing. Masterclass ini ditawarkan hanya dua (2) kali sahaja dalam masa setahun. Sila ambil peluang ini dengan sebaik mungkin dengan klik butangĀ Joint The Waiting ListĀ dibawah ini dan isikan butiran peribadi di dalam borang yang telah disediakan.

FAQ Gramelin MASTERCLASS

Pertanyaan dan jawapan terhadap Gramelin Masterclass

Masterclass berlangsung selama tiga (3) hari bermula jam 9 pagi hingga 6 petang. Buat masa ini, kesemua Masterclass berlangsung secara online.

Masterclass ini berlangsung hanya dua (2) kali sahaja dalam setahun dan mengikut batch. Mereka yang menyertai Masterclass ini akan diberi batch mereka sendiri.

Kesemua Masterclass yang dianjurkan oleh Gramelin Akademi akan menyediakan sijil digital dan ditandatangani sendiri oleh Dr. Azwan Yusoff

Masterclass merupakan kelas yang diajar oleh pakar dalam bidangnya dan melalui sukatan pelajaran yang lebih mendalam dari yang biasa serta lebih terperinci. Manakala ilmu yang didapati dari Masterclass ini berbeza dari kelas yang biasa ditawarkan di luar sana.

Kos yuran untuk Masterclass ini amat berpatutan dengan ilmu yang akan diperlajari nanti adalah sangat berharga. IsyaALLAH anda akan berpuas hati dengan perkhidmatan yang kami tawarkan. Semoga pelaburan tuan/puan melalui ilmu ini dapat memberi kefahaman yang lebih jelas lagi dan dapat mengunakannya nanti diluar sana.

Jom Belajar SEO!

4.6/5.0 (58 Reviews)
4.6/5

SEO

SEO dapat menyediakan jumlah trafik yang besar secara organik dan yang paling penting SEO adalah percuma. Hasil yang sebenar dapat dilihat setelah anda memahami SEO secara mendalam dan mempraktik strategi SEO dengan betul.

SEO Masterclass

Pilihan Masterclass(Required)